söndag 12 december 2010

Sexy nurse

Häromdagen påminde Kleinen om att sjuksköterskor faktiskt har hög status, iallafall bland killar. Och Kleinen har rätt! Det är ju tokhett att vara ihop med en sjuksköterska!  För vi är ju sådär underbart skenheliga, som bär pärlörhängen och ett svalt leende på dagarna för att sedan förvandlas till..... o la la ..... sexy, sexy girls efter arbetstidens slut. Då leker vi doktor så att det står härliga till. Hela nätterna igenom. Eller när den snygga doktorn kommer på besök i linneförrådet. Då kan vi få den där sugande blicken och börja dra ner dragkedjan på sjuksköterskedräkten...

Så glöm det där jag sa om att sjuksköterskor har låg status, det gäller inte! Sjuksköterskor har jävligt bra status! Fråga vilken kille som helst!

Vill ni bli lika sexiga som Syster Frida hon på bilden? Gå in här och beställ en sjuksköterskeklänning.

7 kommentarer:

  1. Hej, hittade din blogg hos Jesse-paloma =) Hänger kvar här ett tag =)

    SvaraRadera
  2. Smulan: Välkommen! Hoppas att du ska trivas!

    SvaraRadera
  3. Jag har då i alla fall bestämt mig för att när jag blir stor ska jag gifta mig med en sjuksköterska! Inte för att arbetskläderna är så upphetsande, utan för att jag har märkt att det är helt underbart att ha någon som är sjukvårdsutbildad under samma tak när småbarnen blir snoriga.

    SvaraRadera
  4. Andreas: Din mansgris! Ungarna kan du väl snyta själv ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej Frida.
    Ursäkta ett sent svar, men jag menade inte att den sjukvårdsutbildade kvinnan jag tänker gifta mig med ska sköta marktjänsten och snyta ungarna rent konkret. Det sköter vi gemensamt och delar bördan solidariskt efter bästa förmåga.
    Det jag menade att det är bra att ha själva kunskapen, så att någon vet när febern börjar bli farlig eller när det är dags att börja dosera alvedon. Istället för att som många gör nu och pladdrar iväg på facebook med "mitt barn är sjukt, vad göra? oj vad synd det är om oss"

    SvaraRadera
  6. Andreas: Jag förstår! Men jag tror att du bör skaffa dig en annan tjej ändå. Sjuksköterskor är inte riktigt kloka när det gäller sig själva eller den egna flocken. Som make kommer du inte att få någon sympati vid förkylning tex och barnen kommer inte heller att få så mycket omsorg mer än en Alvedon i rumpan. Akuten åker vi till med egen bil när någon är döende, typ. Jag skulle säga att det är direkt farligt att vara ihop med en sjuksköterska, om man blir sjuk alltså :-O Satsa på en förskollärare istället, om du vill ha omsorg av barnen. Det är mitt råd iallafall!

    SvaraRadera
  7. Man blir lite fundersam över utbudet på ssk dräkter och undrar om man kan få beställa en grön operationsnurse dräkt komplett med munskydd...?

    Fast jag har ju en läkarsekreterare som sambo så hon vill nog inte ha på en sån...puuu huuu =)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.